Träningsvärk och ED

Aj har varit dagens mest använda ord... Gårdagens Pump gör sig minst sagt påmind. Allt har tagit lite extra länge idag, speciellt saker som att: resa sig, sätta sig, samt böja på sig. Men så ska det vara, jag brukar resonera som så, har jag inte träningsvärk, har jag inte tagit i ordentligt. ;)
Dock fanns det en nackdel med den extrema träningsvärken och de mycket stela musklerna; idag var jag på min första träning med Energy Dancers. Det var roligt att få dansa igen, men p.g.a. värken och den eländiga förkylningen så kan jag inte påstå att jag presterade på topp, var ganska lugnt sagt extremt missnöjd efteråt, men så är det alltid med nytt system, det tar ett tag att vänja sig. Som tur är så kom jag ihåg att filma, så nu ska det övas så allt sitter till nästa gång. :)
Morgondagens gymnastiklektion kommer också vara Pump som jag skall instruera, låt oss hoppas att värken är lite mildare då. ;)
Annars har det varit en helt ok dag, med både en mycket uppskattad håltimme, samt te hos R, mera sånt. :)
 
Väldans charmerande bild på mig och min vän Meeni..
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback