Cafébesök

Blev visst en träningsfri dag, idag. Nåja, de lär behövas de också. Blev ett spontant besök till Jeppis idag, och cafébesök med Olivia. Börjar bli ett tag sen jag träffat henne, utanför träningssalen då. ;) Riktigt trevligt var det, pratade om det allt möjligt, samt gjorde de obligatoriska besöken till Prisma och Citymarket. 
Annars har jag mest njutit av ledigheten, det är trotsallt höstlov. Kvällen har spenderats med Grey's Anatomy och Tumblr. Dock är det inte riktigt min grej att sitta inne, samt stilla, så det blev en kvällspromenad i livliga Nykarleby. 
Morgondagens planer är ett morgonpass på gymmet och sen iväg till Vasa med kära mor, trevligt. Ja, träffa Izabella måste jag väl också.. ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback