I ett svagt ögonblick...

Den 13 juni 2014 kommer jag befinna mig i Stockholm. I ett svagt ögonblick råkade jag lova min kusin, Jennie, att om hon får beställt biljetter till One direction, åker jag med henne. Imorse fick jag beskedet, jag ska trängas med ett x-antal 12-åriga tjejer i Friends Arenan. Nå, säkert blir det helt roligt, Stockholm är en helt trevlig stad. Jag är kanske inte världens största fan av killarna, Jennie däremot grät nästan av lycka. Jag resonerade som så att någon måste hålla koll på henne, så lika bra att jag offrar mig. ;) Nej, det ska nog bli bra. Jag har inget emot One direction, egentligen. Sjunga kan de, och vem kan inte sjunga med i låten Live while we're young
Det här blir bra.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback