Söndagsfeelis.

Så var vi här igen; den där oundvikliga "usch-det-är-måndag-imorgon"-känslan ligger och trycker i magen. Nåja, det kunde vara värre. Jag får börja min måndag på bästavis, dvs. instruera ett pass PUMP på gymnastiklektionen, för min egen klass. Har på känn att det hela kommer bli aningens intressant, lyckades (precis som alla andra) bli förkyld i helg, jag har då valt att inte fullt dra igenom hela programmet; endast planera det och så, men nog ska det bli bra för det. ;) Har endast valt enkla, men effektiva, övningar som inte blir alltför svåra att instruera utan vidare inövning.
Resten av söndagskvällen spenderas med TVD, som förövrigt, utan tvekan, är en av världens bästa serier, så de så. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback