Morgonpromenader är underskattade

Igår hade jag bestämt mig för att jag idag skulle ta med mig hunden och gå ut på morgonpromenad, om inte för annat så för att få igång förbränningen ordentligt. Huruvida man sen fortfarande kallar det morgonpromenad då klockan närmare sig 10 är en annan sak. ;) Nå, det viktigaste är väl att jag och hunden kom oss iväg. Resultatet blev att jag besämde mig för att införa morgonpromenader till mina dagliga rutiner, hur länge det håller är något helt annat. Men, känslan av harmoni som infann sig under promenaden, och som senare höll i sig resten av dagen, gör det helt klart värt "besväret".
Efter morgonpromenaden var det dags för dansträningx2, först jazz&balett med Raija, senare också ED-träning. Kan lugnt säga att det känns i kroppen nu, träningsvärken jag kommer ha imorgon lär bli olidlig; precis som det ska vara. 
Vad som händer ikväll vet jag inte ännu, men tv:n och soffan låter som ett helt ok sällskap... 
Hunden får stå för dagens bild.
Sicken suddig bild..?

anonym

hejsan, jag undrar varifrån du köpt tröjan som du har på din header-bild? :)

Svar: Hej. Den är från Urban Outfitters i Dublin. :)
Zumbaboi

2013-09-21 @ 18:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback