De omtalade bananplättarna

Nu är det väl dags att jag också bloggar om de omtalade bananplättarna, eller proteinplättarna. Som många andra före mig har sagt; världens bästa påhitt. Allt som krävs är 1-2 ägg, 1 banan och lite havregryn, mosa bananen och blanda ihop allt, sen bara att steka. Tar ca. 10-15 minuter, och du har ett mättande och nyttigt mellanmål. Jag äter dem lite när som hellst, idag fick de stå som frukost. Jag brukar också tillsätta bär/äppelmos och lite honung, bäst är de med jordgubbar. 
Jag kan dock erkänna att jag inte är världsbäst på att steka dem, de har en tendens att falla sönder... Ibland lyckas jag dock, om än väldigt sällan. ;)
 

Fashion Safari

Så gott! Brukar använda mig av Elovenas äppelgröt då blir det xtra smarrigt :)

Svar: Låter gott, måste testa! :)
Zumbaboi

2013-10-11 @ 10:05:14
URL: http://fashionsafari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback