Konsert och sommarfeelis!

Sommaren är helt klart den bästa tiden på året. Igår åkte jag på konsert tillsammans med kusin Jennie, min duktiga vän Ksenia hade konsert i Schaumansalen, så sjukt duktig är hon, jag kan ärligt säga att hon är en av de bästa sångerskorna jag känner till!
Just nu njuter jag bara av livet, sitter ute i solen och lyssnar på Lana del Rey. Har inte tänkt göra så mycket annat än sitta här idag, förutom att springa lite ikväll. Provveckan börjar imorgon, har dock inget prov så börjar inte skolan förrän 11:50, däremot har jag geografiprov på torsdag, borde verkligen börja läsa på det, har varit på ungefär 5 geografilektioner denna period, så någon riktig kunskap finns ej...
BTW, delfiner är fina djur, intelligenta också, de e ju helt coolt, ibland sku de va feelis att va en delfin.
Jag vill ha en zebra.
 

Lillasystra

Ibland blir jag på bättre humör av din blogg, du gör mig glad med dina skriverier och bilder. Det var fina bilder. Jag tycker absolut att du skulle behöva få vara en delfin med ett zebrahusdjur, du förtjänar det.

Svar: Nåmen tack kära du. Det känns fint att veta att jag har ditt stöd!Ps. Jag fyller år snart..
Zumbaboi

2013-05-21 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback