Helt enkelt feelis

Känns helt klart som att sommaren är här nu, hoppas bara det håller i sig. Fick börja min dag med en lektion filosofi. Åkte till skolan i träningskläder, hade bestämt att jag skulle till gymet på håltimmen innan lunch, och det blev det. Levde då ännu i tron om att jag endast fick promenera som uppvärmning, samt köra armar, axlar. Men helt bra det också. Därefter hem och äta och tillbaks till skolan för en finskalektion. Vi fick spendera den ute i solen så länge vi gjorde våra uppgifter ordentligt, helt bra det oxå. :) 
  Då var det då dags för det jag väntat på hela dagen, läkarbesöket. Det visade sig inte alls vara så farligt som jag trott, fick höra ungefärd det jag ville, dvs. att jag får röra på mig så mycket jag bara vill, mina höftproblem kan inte bli värre, så, så länge det inte gör alltför ont, så är det bara att köra på! :D Jag kommer dock få en tid till någon sorts magnetröntgen som finns i Vasa (förhoppningsvis ganska snart) och sen ska det beslutas om jag ska bli opererad, operationen görs isåfall i Tammefors.
Efter läkarbesöket blev det en stund på stan, mamma hade några ärenden att uträtta, jag passade på att ta en kaffe med Cissi på café Fredrika. Fick också ett par nya byxor från Wautsi (bild kommer senare) med mig hem. Väl hemma så gick jag, med Josefin som sällskap, ner till ån och bara njöt av solen och livet, mera sånt!
Hade egentligen tänkt springa lite ikväll också, nu då jag äntligen får, men har redan svårt att hålla ögonen öppna, så kanske jag låter bli, får ta det imorgon efer dansen istället. ;) Tänkte också åka på ett pass Sh'bam imorgon, minns inte när jag senast varit på ett, kan hända att jag helt och hållet missat senaste programmet oxå.. 
Bjuder på lite bilder från dagen :)

Cissi Björkfors

å ja ser sådär lagom trött å drogad ut! :) men tur att du iaf e snygg!

Svar: haha int gör du, men tack! :)
Zumbaboi

2013-05-16 @ 22:42:11
URL: http://cbjoerkfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback