Förkylning på g...

Kunde konstatera redan i morse att det antagligen inte skulle bli något gym för min del idag iaf. Hade väldigt ont i halsen och vill då inte riskera att bli sjukare, har verkligen inte tid med det nu.
Nåja, blev iaf. en kort promenade med hund och mor ikväll ändå! ;) 
Annars har dagen i stortsett spenderats med tvd och sådant; tumblr ;)
Känner dock ett starkt behov av att få "träna normalt" igen och leva mitt hälsosamma liv igen. ;) Har under den senaste månaden inte vågat träna p.g.a. förkylningar samt inte heller hunnit.. Men nu skall det bli ändring på det (så fort denna förkylning försvinner -.-), det brukar bli roligare om man gör upp ett nytt träningsschema! ;) Kommer dock inte att fokusera på att få in så mycket gruppträning nu, även om det är de bästa som finns! ;) Jag känner lite att jag behöver få träna själv ett tag nu, i lugn och ro osv. Det blir med andra ord mest gym och löpning (kanske även skidning eftersom snön inte verkar vara påväg någonstans..) som kommer in på schemat framtills det blir mera acceptabelt "moppe-väder" och jag kan ta mig till Studio Z när jag vill! ;)
Nya schemat kommer upp här så fort det är färdigt! ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback