Det här med att inte träna med förkylning i kroppen...

Usch vad jag hatar förkylningar! Har än en gång blivit förkyld kunde p.g.a. det endast hålla ett av mina två zumbapass ikväll, bara för att halsen gör väldans ont. Nästan fråganom ifall ens det var en så smart idé.. Men, jag hade iallafall vett nog att inte skrika; tjoa osv, lika mycket som annars, så än har jag rösten i behåll! ;)
Eftersom jag nu har lite tid över, så tänker jag göra mina läxor ordentligt (mer än vanligt då förstås! ;)) och kolla lite TVD och invänta faderns hemkomst från jobb, behöver hjälp med att fylla i jobbansökan till mirka, vilket som är lite av ett IQ-test, eller så är bara jag väldigt dum... ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback