Återhämtande träning!

Blev en lugn och skön springtur så länge solen var uppe idag. Mest för att återhämta från gårdagens Spinning och Pump som leddes av Annica! Kan ju bara säga att hennes pass rekommenderas (med andra ord; TUNGT och roligt ;)). 
Måste säga att påsklovet kunde inte komma mera lägligt, har haft behov av att få vila och bara ta det lugnt väldigt länge nu. Så idag njöt jag helt enkelt bara av att få vara ledig; legat i sängen och kollat tv iprincip hela dagen ;). Men med att ta det lugnt så menar jag inte att bara ligga i sängen och se på tv hela dagarna, det var nog mest bara idag, jag och Minnéa har planerat att dansa mera Vogue nu under lovet, samt tänkte jag ägna tid till annan träning också, samt hinna umgås med vänner och annat roligt! :D
Nu blir det, som följd på den återhämtande träningen, bastu! 
Bjuder på en bild på mej och Minnéa där vi övar lite poser; Project VOGUE! ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback