Allmänbildning, etik och motion

Halva veckan förbi. Min dag bestod av skola, café med Cessi, samt zumba x2. 
Det var ett tag sen jag träffat min vän Cessi, vilket betyder att vi hade en hel del fina diskussioner allt från vad som varit på gång den senaste tiden till etiska frågor. 
Därefter blev det att snabbt cykla hem i stark motvind för att sen åka iväg för kvällens första zumba pass.
Dessvärre kunde jag konstatera (än en gång) att det börjar bli dags för en paus med zumban för min del, säg finns det något värre än en instruktör som ej längre brinner för det hen instruerar? Dock vill jag inte ge upp instruerandet helt, skulle bra kunna tänka mig att instruera t.ex. Sh'bam eller Bodyattack. Hur det blir med den saken får dock framtiden visa, nu är det bara att hoppas på att Zumba ivern hittar sin väg tillbaka! :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback