Werk!

Som vanligt seg uppdatering här på bloggen...
I förra veckan fick jag äntligen dansa igen. "Inxi" är hemma i Jakobstad nu, hon drar dansträningar vid Fitness. För min del är det Hiphop och Vogue som gäller. Voguen är relativt ny för mig, har endast provat lite smått på det tidigare, och ja, jag skulle nog beskriva det hela som aningens intressant. ;) Jag har också efter några om och men bestämt mig för att uppträda med båda grupperna på Jakobsdagar, så välkomna och ta en titt. ;) WERK!
 
Vad händer annars i det vardagliga livet då? Tycker jag mest springer på café med EVS volontärer och Paulina. ;)
Även lite modeshowsplanering med Anna-kajsa hinns det med. Njuter av livet med müslit, jordgubbar och banan däremellan är också helt fint. Julina var även snäll och klippte mitt hår lite, tack! :D
Imorgon börjar vi öva inför en kommande dansteater. Jag känner mig aningens exalterad, och smånervös.
 
 
 
Jag blev också morbror igår. Det känns ju lite spännande, men samtidigt ack så gammalt.
Mina höftproblem gör sig påminda och mitt hår var aningens gråare än vanligt idag...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback