Strike a pose

Så var Jakobs dagar över för detta år. För min del bestod det av en del uppträdanden, vilket som var riktigt roligt. Jag började fundera över när jag senast dansat inför folk, och kunde konstatera att det, bortsett från skolans julfest, var ganska precis ett år sen senast. Det är nackdelen med att "endast" vara dansgruppsledare, jag anser själv att jag inte utvecklas så värst mycket som dansare, men förhoppningsvis blir det ändring på det till hösten. ;)
Förövrigt så hade jag en helt ok helg, roligt att träffa de som man inte får träffa allt för ofta osv. 
För er som missade våra uppträdanden så har jag iaf. några bilder att bjuda på. ;)
 
Måndagen till ära så har jag hunnit fixa lite vid gymmet, fundera lite vid Wautsi kring den annalkande modeshowen, samt träffat Martina. De va ett tag sen vi satt vid Fredrika och pratade om det mesta. Träffade även Livva, som hade jobbat (stackars barn ;) ), på torget också, trevligt!
Resten av kvällen lär spenderas med att planera de sista detaljerna inför det kommande rippilägret. På torsdagkväll åker vi ledare, och på fredag anländer konfirmanderna, har fortfarande en hel del saker att hinna med före det...
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback