On the go

Hade aldrig riktigt någon tid för att uppdatera igår...
Började ju dagen med dansteaterövning i Vasa. Som vanligt var jag väldigt seg innan vi skulle iväg, så det blev att dricka morgonkaffet i bilen. ;) Övningen gick väl helt ok. 
När den var klar blev det ett snabbt stopp vid Subway för att hämta en sallad. På grund av det tajta tidsschemat var jag dock tvungen att äta i bilen. Väl hemma blev dett ett snabbt byte av kläder och sen på en våffla vid Brostugan med Paulina, trevligt så.
Därefter var det bara att köra iväg till Jeppis, Fitness, och dansa lite på tre timmar till. För första gången någonsin, typ, så kändes Hiphopen helt ok, långt ifrån bra men helt ok. Voguen däremot gick inte alls bra, kan bero på att jag tog in väldigt mycke nytt av dansteatern, ändringar i hiphopen och även en del nytt för mig i Voguen. Nåja, får hoppas det går bättre idag. :) Efter träningarna var jag också och hälsade på Josefin som äntligen kommit hem från Mexico, tre veckor är alltför länge utan henne. ;) Av henne fick jag, som försenad födelsedagspresent, en fin och jättefeelis Nike klocka, tack! :D
Det verkar som att jag inte har så mycket annat en dansträningar planerat för dagen idag, så det känns helt okej det också, aningens rastlöst bara. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback