Jag hatar att sitta still

Det var inte riktigt roligt att endast få sitta och se på kvällens dansträningar, eller ja, jag var med på ett litet hörn, då platserna skulle kollas, men mer än så gjorde jag inte. Usch, hatar sånt här. Nåja imorgon (feberfri eller ej) är det dansteaterövning i Vasa 10-15 och sen dansträningar med Inxi vid Fitness 18-21, precis som dagarna alltid borde se ut med andra ord. :) Imorgon är det precis en vecka tills Inxis grupper uppträder på Gågatan i Jakobstad, spännande! Vi uppträder runt kl.19-ish både torsdag och fredag, ED uppträder före oss, kom och kolla! Jag kommer ju vara med både i Vogue och Hiphop, hehe. ;) WERK!
När jag väl kom tillbaka till Nykarleby blev det ett stopp vid Torghallen där jag bl.a. träffade. Minnéa. Hon och jag (och Fanny också? ;) ) har bestämt oss för att anmäla oss till en danstävling som går nu i höst. Låt oss hoppas jag får dansa då... 
Det börjar kännas som att det är dags att sova nu, även om alla olika koreografier/serier snurrar i mitt huvud och inte verkar ha några planer på att lugna ner sig på ett bra tag ännu.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback