Zumba x2

Blev plötsligt en lite småstressig dag idag. Skrev ju om mitt biologi prov idag, så kom hem runt en kvart över fyra, hann bara äta och starta upp macbooken och inse att jag är så illa tvungen att byta om och åka iväg på årets första zumba pass i Bännes. Så det var bara att göra det, hoppa i bilen och köra iväg. Väl där så var det ju som det alltid är på ett nytt ställe, intressant att se om man lyckas ta reda på hur allt funkar, var allt finns osv. Själva passet, ja, tyckte inte att jag fick en så strålande början, men efter ett tag så blev det bättre och deltagarna verkade rätt så nöjda efter passet. :D Efter Bännes-zumban blev det att snabbt hoppa i bilen igen och tillbaka till kära Nykarleby och dra ett pass Zumba på SCN. Väl där såg det ut att ej bli någon zumba, men 15 minuter senare så var det några som nog lite var påväg att zumba, så vi körde ett 45 minuters intensivt pass, roligt så! :D Efter passets slut så var hjärnan tvungen att jobba lite till, lärde mej lite datorprogramm för nya medlemmar, var allt finns, hur man gör si och så etc. Kommer börja jobba på SCN nu lite då det behövs nu, ser väldigt mycket fram emot det, älskar att jobba på gym, litet som stort! :D
Nu blir det tack och godnatt, för engångsskull före klockan 00:00. Har börjat märkas väldigt bra på senaste att jag har sovit för dåligt, så ändring på det! :)
Läxorna får lämna ogjorda tills morgondagens raster...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback