Jag lever!

Ja som rubriken säger, jag lever! ;) Jag tänkte lite ge bloggandet en chans till, igen... Hehe, har ju provat x-antal gånger förut, men det har aldrig riktigt hållit. Men som många andra var ett av mina nyårslöften att träna mer, samt leva mera hälsosamt, samt att dela med mig av mina träningstips via bloggen. 2013 kommer med andra ord bli det år då jag satsar på träning, min hälsa och dansen. Dans och träning är ju något jag gärna vill jobba med i framtiden, om det blir båda eller ett av dem så återstår att se. Min blogg kommer då givetvis rikta in sig på träning, träningstips, min egen träning osv. Man kan säga att jag kommer blogga om min vardag, för träningen är min vardag. 
Idag var min träningen en ca. två timmars promenad med min träningskompis Karolina, skönt, men en aning kallt! Nu blir det himym och tvd hela kvällen, det är ju trotsallt jullov! :D
Avslutar med denna bild! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback