Ingen ro ingen rast!

Psykologi prov skrivet! Är nu ledig nån timme och tänkte då få klart mitt zumba program som skall instrueras ikväll! Usch, hatar denna stress, helst skulle man vilja ta de lugnt och fira att provveckan är över, men nej inte här! De som känner mig vet att jag är sämst på att planera min tid ordentligt, så den tid jag trodde jag skulle ha haft förra helgen fanns helt enkelt inte.. Inte nog med det så blev största delen av mina Zumba skivor förstörda för ett tag sen, så jag måste på egen hand hitta lämplig musik. Nåja, ska jobba hårt nu så det mesta är klart! :)
Grävde fram några riktigt gamal zumba skivor så jag hoppas på att jag missat något användbart i ett tidigare skede, men tacka vet jag Daddy Yankee, Shakira, Pitbull och Juan Magan! :D
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback