Hårt arbetande journalister!

Eller ja... Vi tar väldigt lång tid på oss iallafall.. ;)
I Topeliusgymnasiet går det för tillfället en journalistikkurs i samarbete med Brändö gymnasium. Jag och två av mina vänner; Paulina och Josefin, har valt att gå denna kurs. Vi ska bl.a. skriva ett reportage under kursens gång, och vi valde då alla tre att jobba tillsammans. Vi har intervjuat tre personer, som på ett eller annat sätt, "korsar gränser", och ungefär så mycket tänker jag berätta. Hur som helst så spenderades dagen med de två töserna för att få ihopknåpat ett reportage. Några kaffe- och matpauser blev det väl, och jag blev tvungen att åka en stund innan allt var klart p.g.a. ett zumbapass, men klart blev det, och jag måste säga att det blev helt ok! ;)
Nu återstår bara för lärarna att läsa igenom det, och för oss att bearbeta texten. :)
Jag tänkte dela med mig av lite bilder som tagits under våra sammanlagda arbetstimmar. ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback