Stressigt!

Chachaa! ;))

Sorry för att jag inte bloggat tidigare idag, har inte hunnit, kan kort säga att efter skolan var jag på "möte" med min pianolärare, sen med Arbis, när jag väl kom hem testade jag min Spelare som jag fick från arbis då, som ska med
när jag har zumba lite härochdär, men när jag kom hem så testade jag den och det var hemskt ljud ur den, typ "skrålade" och sånt, så då cyklade jag tillbaka med den, men självkalrt hade dom som håller i trådarna där åkt hem för dagen, de som var kvar försökte hjälpa mejj med en ny, men dom hade inga flera där. -.- Så då blev jag tvungen att cykla till stjärnhallen för att fråga om jag kunde låna deras för dagen, men den va upptagen, så dp blev jag tvungen att ringa en massa samtal för att tillsist fö låna en bra spelare! Så då åkte jag hem. försökte ta det lungt innan jag blev tvungen att lägga på mig mina zumba kläder för att sen åka iväg på sånglektion och sen direkt till Markby (en by 20 km från där jag bor, men fortfarande i samma stad, elr kommun elr vad amn nu vill kalla det. :P)
Så då drog jag ett pass, som gick helt okej, damerna var nöjda och jag var nöjd. ;)

Men nu tänker jag gå och svova, är så trött så jag vet knappt vad jag skriver, haha

Godnatt! <3

Niko

Seriööösst kvinna, hu orkar du me allt, O HU FAN HINNER DU! :'D men ja e ganska avis, du som har alla dessa dina hobbyer o saker.. :'c

2011-09-07 @ 15:02:37
URL: http://kinoboi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback