Sträckning..

Chaoww! :D

Idag har jag självklart varit i skolan, dock typ världens chill-dag, började med religion, väldigt chill, sen idrott, dock var jag inte med pga. att jag sträck ljumsken. :// Sen hade vi husa (hemkunskap) x2, awesome med andra ord, älska onsdagar! ;)) Efter skolan cyklade jag till stjärnhallen för att ha zumba för ungdomar, haha, kalas var det! ;D
Dom va super nöjda, och som instruktör så finns det inget bättre än när folk säger hur duktig man är! ;))

När jag väl cyklat hem så duschade jag snabbt och har chillat framtills nu, borde göra matteläxan, men jag orkar inte.. -.- sen klockan 8. ska jag på zumba igen, dock som deltagare denna gång! ;) Haha, min sträckning kommer aldrig bli bra, men träning är viktigt! ;)

Ah, nu ska jag fortsätta chilla framför Tv:n, scrubs! Hör senare! ;))


<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback