Kvällen...

Chaa! :))

Hann inte blogga tidigare, sorry för det. ;) Men iaf. Efter att min syrra haft släktkalas (elr aah, min moster och kusin, ni minns Little J, vah? ;)) skulle hit ennu) Så kom mah Bitch-Friend Julina hit och chillade med mig en stund, sen när Jennie (min kusin då) kommit och vi shäkat mera tårta och sånt drog vi 3 till "Z" house for party = chill hos honom med en bunt människor, vi åkte in till stan en sväng, men där blev det bara nån vårrulle och sen till baka till hans.
Dock pallade jag inte längre en till kl. 12 - halv 1 typ? Dels för att jag var trött och dels för att jag tyckte det var liite lame...

Men anyway, kanske det är bra att fö sova länge så jag orkar se på So You Think You Can Dance imr! :DD Älskar det programmet! :D

Men tror jag ska dra till sängs nu, och försöka börja komma ihåg kameran när jag ska nånstans så jag har bilder till bloggen! ;))

Godnatt! <3

Sarah Ek - finlandssvensk fotograf

Jaa Johannes... Bilder är A och O !

2011-09-04 @ 15:14:46
URL: http://eksarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback