Fullt program hela helgen!

Cha chaa bloggen! ;))

Har inte hunnit uppdatera sen i, fredags.? Sorry for that! ;)
Iaf. Igår då så vaknade jag, där runt 9 tiden, drog sen iväg på ZumbaTomic, de gick faktist rätt så bra! ;))
Sen drog jag hemm, duschade for sen iväg på några ärenden, sen kalas, min kusin fyllde 4! ;))
Sen blev det snabbt hem, och sen in i bakluckan på min vän Paulies mopedbil åk iväg till, Pensala! Haha, det var en av de roligaste bilturen jag varit med om. (kanske även det roligaste under kvällen)
Där chillade vi, var kanske runt 20 pers. som jaa, mest chillade osv. hade ju ofc glömt kameran oxå. -.-'
Mitt humör gick oxå rätt mycket up och ner som det gjort på senaste tiden, så det var lite jobbigt. :/

Sen när jag, Paulie och Josefin då bestämde oss för att åka hem där runt en 3 tiden på natten/morgonen så startade inte Paulies moppebil... Höll på en timme där och försökte få den att starta, sen visade det sig att bränslefiltret var igen täpt, om jag inte minns fel, hah. :P Så då kunde vi inte göra så mycket mer.. Så damerna bestämde sig för att sova över där med några andra peepz, men jag hade ju teater övning idag ganska tidigt så ja tyckte att det var bäst att åka hem, så då åkte jag med Jerker i hans traktor tsm med "Linteli" :P. Sjukt längesen jag åkt traktor, hade faktist saknat det en aning. ;)
Var väl hemma runt en 5 tiden då, drog direkt till sängs, och hade alarmet på 12.00 haha, men steg upp runt halv 1.. ;))

Sen blev det ju då teater övning... Inget mer om det.
Sen zumba! ;)) Hel skojj!

Nu blir det väl film, tror jag ska se Step Up samtidigt som jag gör fysik läxan.. -.-' :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback