Chill-kväll!

God kväll alla läsare! ;))

Som sagt så började jag kvällen ute på stan men det varade inte så länge innan jag och några vänner drog till "C" och chillade, men helt nice det oxå! ;)) Försökte även mobil-blogga, men se nej min telefon gick inte riktigt med på det. -.-' skulle verkligen vilja ha en iPhone så jag kan mobil-blogga och sånt (självklart för att iPhones är helt awesome annars oxå! ;) ) men jag vill oxå ha en iPad och en liten digital-kamera så jag skulle få mera bilder till blogg, för seriöst vem orkar släpa runt på en system kamera (som jag älskar) överallt, man vill ju inte precis ta livet av sina axlar. ;)) Men får se hur det blir med det, skulle gärna köpa allt, men tyvärr så måste jag ju spara pengar ocå till en mopedbil.. ;)

Anyway, nu tänker jag dra till sängs, så God natt med er! :))


En sån digital kamera vill jag ha! ;))

Lena

...om du skaffar iPhone så måst du ju int skaff digikameran, för en helt ok sån finns ju också i iPhonen... (bilderna i mitt senaste blogginlägg tex är tagna med den:)

2011-09-03 @ 04:10:43
URL: http://www.lenasj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback