Saknar...

Jag saknar dig. Du förstår bara inte hur. Du säger att du saknar mig, det vet jag att du inte gör. Du säger det inte ens, du skriver det, inte på en lapp, helt maskinellt. Tror inte det finns ett sånt ord, men jag använder det iallafall. Jag skulle behöva dig nu, men det förstår du inte heller. Du förstår inte så mycket.
Jag förstår inte heller så mycket. Varför sakna någon som inte saknar en själv? Det borde vara omöjligt, kunde den/det som skapade oss ha tänkt på då. Han/hon/den/det var inte så smart. Om jag får säga det själv...

Sakna, saknar, har saknat, hade saknat, skall sakna.... k/bry
Kanske är det fel, men jag har aldrig sagt att jag är bra på grammatik...

Det är inte mycket jag vet. Men det jag vet är att jag saknar ljus och en väg att gå på. Ironiskt med tanke på att det är sommar och världen är full av vägar...
Kanske är jag lite konstig.

I don't wanna be a crappy housewife. De finns en sång som heter så. En trevlig liten visa.
Hoppas folk förstår min sarkasm.

När det är mörkt vill man sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback