Zumbalicious!

WIHOOO!!! :D

Har zumbat 2 timmar idag! :DD Först en timme i skolan på gymppa :D Jag drog halva timmen ;) Det var såå kul! Längtar efter att få ta min egen license! :D Och nyligen kom jag hem från Studio Z! :D Efter den svettigaste timmen pålänge! :DD Köpte även nya ultra snygga zumba-byxor, röda! :DD Provade dom just och dom är helt underbara :D Skulle nästan ha kunnat ha storlek S...? :D Älskar när man får se resultat! :D

Vi hade förövrigt historia prov idag... eehh, jaaa, det gick bättre en förväntat. :D Tänk vad bra det skulle ha gått om jag skulle ha pluggat ordentligt.. :P Nåja, har kemi prov på freda.. borde börja plugga till det oxå (A). :D

Efter skolan drog jag, "K" och "R" till mejj för att shäka plättar och baka en kladdig kaka. :P Det gick nästan super bra. :P Jag äger på att baka så ingen fara där inte. :D

Det blir bara lite kort inlägg idag... Blev så trött så jag orkar inte tänka mer ;))

cha-chaow



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback