Zumba & Finsk musik....

God eftermiddag (eller kanske god morgon för vissa. :P)
Vissa har ju varit uppe sen gryningen (halv 10 :P) för zumban började 11.... Dehär med att stiga upp och motionera tidigt från morgonen är ju nog inte riktigt min grejj, men det är bara att bita ihop och be a man. ;D

Fick veta att några som mamma känner (vet ej hur många dom är :P) har hyrt stjärnhallen (en "idrotts hall" :P) på lörda nästa vecka, och tyligen ska jag dra zumba för dom då en stund... Så nu har jag en vecka på mig att sätta ihop ett program och öva in det. YEAH :D Ska faktist endå bli lite kul att få prova dra lite mera zumba. :D Bra träning tills jag ska bli instruktör. ;D Men ska fråga en instruktör jag känner om hon vill vara med och "godkänna" mitt program på torsda. ;)

För tillfället sitter jag och lyssnar på FINSK "rap" musik...? hahah xD Man typ skrattar ihjäl sig. :D
Ikväll blir det typ 12 års kalas, (min kusin fyller år) :P Men nu ska jag dra till min säng och se på Lizzie Mcguire, AHAHAHAHA ;DD
Hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback