Tortillas och trevligt sällskap!

Hallådär kött å blåbär!
FREDAAG WOOHOOOOO!!!! Kanske lite sen med det?! eheheheh, det är ju egentligen lördag nu. :P Men har inte hunnit blogga idag, elr har inte varit hemma. :P

Började med piano lektion efter skolan... men det var ganska underhållande faktist! :D Sen blev det "R"s med "P", "J" o. "K". :) Sen åkte alla hem, R kom till mejj en stund, jag städade av stresshet. :P Sen drog vi tillbaka till "R" och shäkade tortillas, med "J", "P" o. "K". Efter några timmar drog vi till mejj igen med "O", "Z" och en till "J". :P Dessa namnförkortningar är ganska underhållande elr hur?! :D

Och gissa vad?! Min dator funkar inte idag.. -.- Så bloggar från pappas nu... -.- När ska jag lära mejj att lägga upp bilder när jag kan och inte när jag har lust?! -.- Tjaa, smarthet är ju inte min starka sida, det har även lärarna konstaterat... :)

Skriver inget mer idag eftersom jag borde dra och joina min säng eftersom jag ska på zumba kl. 11 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) imårron! :) Hörs då!

Buona notte. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback