Snaart solosång ;)

Snart blir det att dra iväg på solosång då, ÄNTLIGEN, ska bli kul att få börja jobba på min hemska sång röst igen ;D
Men nu har jag ett grymt svårt beslut att fatta... Jag vet inte om jag ska se på Scrubs eller The Big Bang Theory... ;) Men tror det blir det sist nämnda. ;P Ska dock inte zumba idag, men ska zumba på gympan imr och kanske till Studio Z på kvällen, och sen blir det på torsda, lörda och sönda, ;DDD Hahaha soo Zumbaboi Staajl! ;D

Ska jag berätta nånting kul om min dag i skolan då oxå kanske? ;) Isf... Blir detta inlägg mycket kort... :P Men alla älskar min baseball jacka ;DD men daahh klart dom gör, det är ju jag som har den.. -.- :P
Men nu ska jag nog ägna lite kvalitets tid med min kompis täven. ;)
Hörs efter solosången, om jag överlever. ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback