Sex And The City 2...

Hallah ;D
Har ju som sagt (ni har hört det 7000000 ggr redan jag veeet... ;D) shoppat idag. ;D Blev en baseball jacka :D (det enda jag egentligen skulle ha) en stickad tröja, och en blazer. ;D (Var ju och shoppade med 4 stycken shejjer, men gissa vem som provade kläder hela tiden medans dom "tittade på"?! ;DD)
 Sjukt nöjd fastän jag hittade hur mycket som helst, men självklart köper jag dom 3 dyraste istället för dom 10 000 sakerna jag egentligen behövde, som något att skriva i för 2011 i min kalander.. :P
men det glömde jag helt bort, synd att skolan börjar på månda... :P aja, skulle sjukt gärna lägga hit lite bilder oxå, på det jag köpt och sånt men det går ju inte.. -.-
Var inne till "expert" och snackade lite oxå, vill sjuuukt gärna ha ny telefon!! men men.. :P En ny dator är väl kanske högre prioriterat... 
Nu ska jag (som rubriken säger) se sex and the city 2 (för andra gången) och käka vindruvor :D
 Imr har jag tydligen ett "afternoon party" här, vilket betyder att det kommer hit folk från klockan ett (!!!!) på morgonen (haha, på DAGEN då, men det är nog morgonen för mig. ;)) och är här tills dom måste hem, för det är ju faktist skola (-.-) på månda. ;D
 ska bli helt kul tror jag. :P vet dock inte riktigt vem och hur många som kommer... (A) men det löser sig! :P
 Hade tänkt dansa lite zumba nu ennu ikväll, men är helt enkelt för trött eftersom jag inte hann sova mer en 4 timmar inatt och var sen nästan 6 timmar (!!!) på stan... ;D


Camou

Vissa här sitter på hästen kl 9 från morgonen... Och får jag verkligen inte komma i joggare ?

2011-01-08 @ 21:21:43
URL: http://kolsvartt.blogspot.com
Zumbaboi

nope noway att du får! :P

2011-01-15 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback