no-facebook/blogg dag....

=HEMSKT!! :O
hann inte blogga på morgonen, elr använda datan annars heller, har ju haft mitt afternoon party idag. ;D folk började komma kl. 13.00 och dom sista åkte hem 22.00, ;DD så därför har jag inte bloggat idag.. :/ Men det värsta var att jag inte har varit på facebook heller, JAG HÖLL PÅ ATT DÖÖ! Haha, jag är sjuukt facebook beroende.. :S men men, har haft ganska trevligt idag, dock efter att jag hade stått och dansat bra läng fick jag sjukt varmt och sprang ut och hoppade runt i snön en stund HAHAHA xD Men guud vad jag har saknat att göra så! Säkert 2 år sen sist, :P...
Skola imorgon dåå... usch, kommer ju inte somna ikväll i tid, så kommer väl somna runt en 2/3 tiden och är tvungen att stiga upp kl. 06.45.... -.- (05.45 svensk tid) men kommer vä se nån film och vara sjukt bitchig imr i skolan, ahah ;D Men hoppas ni ser lika mycket fram-emot skolan som jag gör (HOST)! ;D Hörs imr när jag kommer hem! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback