no blogg igår?!

Asså, jag bloggade inte igår...?
Har INGEN aning om varför, men antagligen för att jag är så trött och, förrvirrad är inte rätt ord men mi hjärna är lite förvirrad och hänger inte med. ;)
IAf. Borde egentligen göra min säng sällskap nu så berättar lite kort om gårdagen och dagens händelser. ;)

Igår drog jag zumba för kanske 10 personer? :D DET VAR SUPER MEGA ROLIGT!! Och ALLA tyckte att jag var super duktig! :D Känns jätte bra, med tanke på att jag snart (om ett halv år typ) ska bli zumba instruktör. ;) Sen snackad jag lite med "P" om jag kunde dra till henne för, vem vill vara hemma när mammas "vänner" kommer hit?! ;) Så var tanken att jag skulle fråga "Z" o. "O" om dom ville hänga med, men dom skulle till socklot... Men då fick "Z" en briljant idé om att alla skulle dra till "P"'s, njaa det gick inte riktigt, men det slutade med att jag och "P" drog med till socklot. ;)
Var faktist ganska roligt! Och jag snubblade inte alls över en tröskel och ropade världens snygast OOOH ljud! mhhm, noway! :P
Där glodde vi även lite av ett Paradise Hotel Danmark avsnitt på tv6play :) När jag väl kom hem glodde jag lite svenska hollywood fruar på tv3play ;) ÄLSKA MARIA MONTAZAMI! <3 ;DDD

Idag då. Zumba såklart! Först en timme vid Stjärnhallen ;) Sen en halv timme här hemma för maximal kaloriförbränning. ;) Annars har det väl bara varit chill. ;) Snackade nyligen med min fjortizboi kompis "B" i telefon i exakt 1 timme 11 minuter och 11 sekunder! :P Tur att det var han som ringde. ;))

Nu börjar jag må illa igen... -.- Förstår mejj verkligen inte på dethär! Men kanske bäst att dra till sängen...

Så God Natt, hörs imr! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback