Måndag...

Jahaa... Så var det måndag igen då.
Jag borde plugga på ett historia prov men... Palla me det. ;) Bryr mejj inte så mycket om historia, läraren är inte mitt biggest fan heller såå *undrar varför. ;))*. menmen, vi tar det som det kommer. :P

Ingen zumba idag. :( Har bara legat och typ, sovit i soffan och ska snart gå över till sängen. ;)
Skolan dåå.... Var ganska chill egentligen, gjorde egentligen ingenting typ, på musik fick vi se på Grease. :D Så kul! :P Dock blev jag lite rädd imorse, mina läppar såg ut som om jag hade opererat dom större?! Shiet jag blev rädd då. ;DD Men sen kom jag på att jag lyckats slå mejj själv på käften...? å "svullnaden" försvann ganska snabbt. ;) Tur det...

Min dator funkar inte idag *big surprise* men den borde funka i övermorgon, tydligen fnkar den var 3dje dag..? Weird dator jag har. :P
Borde även dra ut i kylan med "R" för att fota lite till min nya blogg design som är på g. ;) Den kommer bli super snygg! :D

Det här inlägget var egentligen lite onödigt. :P Men så är ju måndagar sådär allmänt. :P Imorgon har jag sång lektion, och jag har inte övat någonting.... Kanske borde jag börja skärpa mig lite?! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback