Förkylning

Aah förkylningar, don't you just love 'em?! -.-'
Nå väl, finns inte mycket att göra åt det. :) Jag saknar min dator :( Hoppas jag får tillbaka den snart innan jag DÖÖR!!! okej, det är kanske inte så farligt, kör Gossip Girl marahton som bäst ;D dock även det blir lite smått långtråkigt... Känner verkligen för lite PAAARTEEEYY snart, jag menar har ju inte varit på nått sen typ, förra året?! ;) Nåja, har vi tur blir det väl nått snart ;) annars blir jag väl tvungen att åka norrut (Larsmo) och hälsa på min kära kusin. :D BTW, har jag berättat att jag håller på att bli blond igen?! :D dock bara slingor, men alltid nått. :D Nu blir det att ge tv:n min bäste vän lite uppmärksamhet. :)

xo xo ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback