?

Usch vad jag blev trött nu... :S
Så blir bara ett kort meningslöst inlägg ikväll. ;)

Iaf. Var nära att svimma idag på sista lektionen...? vet ej varför me bara sådär  PLÖFF började allt rusa runt och det blev lite svart... Men det blev bättre efter en stund.. När jag väl kom mig hem så lade jag mig på sängen och såg på Lizzie McGuire ;DD Sov några timmar typ då oxå... Sen bestämde jag mejj för att "läsa på kemi provet" som vi har imorron... Ehehe "läste ett helt varv genom allt" *HOST* Började känna mejj lite bättre efter min power nap. ;)

Sen friskförklarade jag mejj och drog iväg på zumba. :D Och då slutade det nästan helt att trycka i huvudet (kan ju förstås ha något att göra med pillret jag shäkade innan ;) )
Körde även lite av mitt programm senare... ;)
Nu är jag döds trött och börjar känna mejj "krasslig" igen... -.- Dock borde jag göra matte läxan ennu -.- och gå och sova såå...
 
Guten Nacht ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback