:DDD

CHAA CHAAA! :D

Är på JÄÄÄÄÄTTEEEEEEEEEEEE bra humör för tillfället! :DD

Men vi börjar med skoldagen idag.... Den var väl som alla andra, tråkig, händelselös, onödig... Hade engelska, finska och "husa" (tillval) x2. :D Husan var faktist riktigt rolig! :D Hade praktiskt prov, och jag bakade världens godaste rabarber paj! :D Och jag hatar rabarber. :D På engelska chillade vi mest, fick vara på datan. :D Men no facebook. :( Sen på finskan... tja, jag lyssnade helt enkelt inte på. (A)

Idag har jag annars varit duktig och läst hela TVÅ VARV genom ALLT som vi ska kunna till historia provet, som vi har imorron.... Oops, borde egentligen sitta och hårdplugga, men palla! ;D

Istället har jag dansat min EGNA zumba program ikväll! :D Det är därför jag är så glad, svetten rann och det var sjuukt roligt, första gången på ett tag som jag faktist är STOLT över mig själv! :D

Jag ska förövrigt börja byta ut "onödig mat" som mackor t.ex. mot baby mats burkar! :D För såndär päron puré elr va de nu än heter, är SJUUKT GOTT! :D Och dom innehåller typ inte mer en 50-70 Kalorier! :D  (ja jag vet att jag är fjorton år och borde äta ordentligt, men whatever) Här jobbar vi på en snygg latino-body till beach 2011! :D

Men men, nu måste jag nog plugga lite till (läs sova) såå vi hörs imorron. :D

cha-chaow :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback