Zumba gör en så G L A D! :D

Hallåååh alla ute i kylan, värmen, hettan kanske t.o.m var ni nu än befinner er! :DDD

Har nyss varit på zumba och är på ett GLATT HUMÖR! :D Dock förstörs det av lite privata anledningar men sånt vill ingen höra om! :D
Iallafall, fick dra zumba på JYMPPAN IDAG! :OO :DDD Det var såå kul, och tjaa, killarna var bättre en jag trodde, och dom flesta tyckte det var as kalas och vill ha det igen! :D WOOHOO! :D Och jag ska ju faktist och utbilda mejj till instruktör i april ;)))

Sen blev det zumba @ Studio Z! :D Hon som har där har börjat på ett nytt program så vi fick några nya låtar oxå, JÄTTE SKOJJ! :DD
Snart är det sportlov :DD Dock kmr jag vara på en Youth Exchange här i stan då, det betyder att det kmr 9 ungdomar/land hit från Slovenien, Malta och Irland, och nu börjar jag faktist se fram emot det! :DD Dock vet jag inte hur jag ska hinna fixa en massa grejjz till freda/lörda för jag har ett kemi prov på freda som jag faktist borde plugga på. :/ Och dessutom en pianolektion på freda oc har inte övat NÅGONTING på. -.- får se hur det går...
Men nu tror jag bestämt att jag ska vara duktig och KANSKE plugga lite och dra till sängs. ;))

ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback