Snygga elr ej?

Ett litet problem, är dessa jeans snygg elr ej?

Tight Summer Blue EUR 49,90, Cheap Monday - NELLY.COM


och är dom här för tråkiga?
Autostrecke Od Black EUR 49,90, Cheap Monday - NELLY.COM

Och så skulle jag behöva ett par svarta converze, har bara ett par röda!!
Men ska jag ta denna "vanliga" modell?

All Star Canvas Hi EUR 69,00, Converse - NELLY.COM
Eller den här?
All Star Slim Hi EUR 59,00, Converse - NELLY.COM

;))

Anonym

De översta jeansen ser väldigt bra ut, i.o.m att man kan ha dem på rätt höjd vid midjan och ändå få det att se ut som om det är lite häng över dem tack vare fickorna som är så pass lågt ner. Däremot skulle jag inte beställa jeans om jag vore du, eftersom man ofta får helt fel passform på dem då. En bättre idé att få prova dem själv.



Angående skorna beror ju allt på hur dina egna fötter ser ut. De nedre verkar vara för långa smala fötter, medan de övre antagligen är mer normal, typisk 'converse-regular-fit'.



:)

2011-02-07 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback