och världens sämsta bloggare ääär......

JAG!

Asså näe, måste verkligen börja skärpa mejj.... -.- men i trosdas fick jag inte blogg.se att funka igen -.- och igår hann jag bara inte. -.-

Men iaf. Har typ bara zumbat som vanligt. :D Igr hade jag lite folk över, men jag hade stressat hela dan så jag var så trött så jag pallade inte riktit... -.- Men Idag hade jag massor av energi på "morgonen" när jag var på zumba! :D

För tillfället aitter jag hos "R", och väntar på att hon ska ha sminkat sig färdigt... *suck* ;DD alltid måste man vänta på damerna, HAHA XD (dom brukar inte alls behöva vänta på mig ;) ) Sen blir det att dra till en viss "L" som fyllde år för en vecka, så nu ska vi kalasa ;DD Hata ordet kalas! :D

En fråga, är det ok att blanda rosa och oranget?! ;DD Inte jag som undrar men bara en tanke...;DD

Nu ska jag dra härifrån tror jag, hörs kanske senare! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback