Inte bloggat på länge. :/

Chaa chaa. :)

Vet att jag inte bloggat på sjukt länge, men har försökt få min dator att funka som JAG vill, fick ju tibax den i torsdags. Och det börjar funka helt ok nu. :) Dock har jag fortfarande inte fått webcameran att funka. -.- Men ska försöka fixa det.

Vad som har hänt då, mest bara en massa zumba och igår blev det lite små shopping. ;) Köpte ett par as snygga jeans och en jätte snygg skjorta. ;) Hoppas kunna visa bilder på dom snart.. :/ Köpt även en ny t-shirt att ha under baseball jackan som jag ska ha imr på Idol konserten. ;))

Mer skriver jag inte nu, men håll ut, jag ska försöka fixa webcammen så ni får mera bilder å sånt. ;))

ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback