Asså...

Nu har jag inte bloggat på sjukt länge, IGEN -.- Gooosshh jag suger. -.- :P
Men iaf. har mest zumbat och sånt, MEN EN KALAS SKOJJ GREJJ HAR HÄNT!!!
JAG SKA FÅ BLI ZUMBA INSTRUCTOR I APRIL!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
:DDDDDDDD Fatta hur glad jag är! :D Ska bli såå roligt! Inte alla (blivande) 15 åringar som har utbildning. :P Hahaha ;DD

Dock har inte min webcam börjat funka ennu. -.-' vet inte hur jag ska göra. -.- Men det är ju bara småpotatis, :PP Jag ska ju bli zumba intstruktör. :PPP

Men annars helt chill helg, började hos "P" igår, för att sen dra vidare till SURSIK! :DDD Sursik, var ok. Det var inte så mkt folk och DJ:n spelade typ blöööhh musik i början, men det blev bättre :DD

Asså och nu har jag INGET att göra, helt slut på idéer. Jag menar palla se film när man har sett alla man har, och nejj jag laddar INTE ner filmer *STOLT*! ;DD

Men kanske jag drar å sova, är ganska trött endå. ignorera att klockan inte enns är 23. ennu. :P

BTW: Var och fixade håret igår!! :D Det blev ASSNYGGT!!!! :DD Ska visa bild så fort jag kan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback