AWESOME!!!

Chaa alla Blogg-Läsare! :DD

Vad tyx om nya designen?! AWESOME elr hur?!!? Tackar Sarah så SJUUUKT MKT för att ha fixat den åt mejj! TACK, TACK, TACK! :DDD Kanske jag verkligen orkar blogga ordentligt nuu! :DD

Anyways, blev lite stressigt idag, för när jag var hos Sarah kom jag på att jag skulle ju till "Grann-Staden" (20 km bort) på zumba som min vän Martina drog, hon är helt sjukt duktig! ;) Aja, men min mor var då tvungen att hämta mig och när hon väl kom så sa hon att hon glömt min "Free-ticket" till Studio Z hemma, så då var vi tvugna att åka hem typ 10 km kanske? För att hämta den INNAN vi kunde åka till Jakobstad... Men hann nästan precis, missade bara uppvärmnings låten. ;)

Nu blir det lite chill och sånt, kanske finska läxan borde göras, fattar dock inget av den... -.-'

Hör senare!

Bräki

SKITNAJS !



Blir ju så illa tvungen att förnya min egen ny också då jag känner mig lite okreativ i jämförelse :P

2011-08-31 @ 20:13:42
URL: http://monday11th.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback