YEAHH!

Hihi. :D Som ni kanske såg i förra inlägget så är jag brunette (ska e:et på slutet vara med elr ej???) igen. :D and I kinda LÖÖÖV IT! :D But no worries jag kmr fortfarande vara lika mkt fjortis och.. inte smart. ;D
Ber oxå så heemskt mkt om ursäkt för att jag inte bloggade igår, råkade glömma bort det (A) ;D Aja, men idag efter den "ÄLSKADE SKOLAN" -.- åkte jag för att fixa håret och voilá så blev man brunette igen. :D Sen var det dax för fotografering, ofc :D Schelvklart ställde min vän R. upp som fotograf. :D (Lägger hit en till bild som jag tyckte blev bra, kmr flera vid senare tillfällen. ;D) Och tro det eller ej men under fotograferingen hoppade jag runt (satt/låg) i LÖV OCH KLÄTTRADE I TRÄD! Jag är såå stolt. :D Köpte oxå nytt schampo hos frisören OCH EN GIGANTISK HAIRSPRAY FLASKA!! Soo Zumbaboi Style! ;D (Dock är ju inte sprayen såå gigantisk men endå) :D Slänger antagligen hit en bild på den med. :D Fick oxå en lite present därifrån, en liten het vattenflaska. :D (Tyvärr ingen bild)
Men en sista allvarlig sak, VARFÖR HAR INTE MINA KLÄDER FRÅN ellos KOMMIT ENNU?!?!

...
Tycker den blev bra, vad tkr ni?! Fotad av R. Junell

Soo Zumbaboi staajl :D
Hairsprayen och Schampot, Soo Zumbaboi Style! ;DD


ellen

:) ciao.



måst bara tillägga vi diggar brunetter ^^!



OCH SVAR jo brunett(e) det skall var där, det kommer från ett nästan likadant ord som finns i franska :P

2010-10-20 @ 14:58:34
URL: http://ellen-och-bloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback