ehehe...

Chaa. :D
Ja veet, jag har inte bloggat på typ sjuuuuuuuukt länge, fråga inte varför, för jag har INGENANING :O
Men men. Nu ska det bli ändring på det, de e så många som klagat på att jag inte bloggat på ett tag så.. Men kanske berätta lite om gårdagen? Den va as najs, började med RIPPILEKTION <3 ehe -.- sen fick jag åka hastigt iväg till Stall Åminne och leka hästskötar i typ EN TIMME :O -.- Sen kom min efterblivna kusin Little J och hennes väninna L (A) hit. :P Sen började droppa in mer folk, Bl.a. jaa Massvis. :P elr bara några. B ringde mejj o sa att han kmr o hälsa påå, d.v.s han och två andra killar. :P Sen kom det några shejjer till (A). Sen droppa dom ut typ jeete tidigt. :P Så var Det bara Jag, Little J, Lina, Zache, Benjamin och ööh typ Josefin kom dit oxå. Och sen Paulina. Jag fixad håret på B. Det blev ganska najjs, men sen ändra vi åsikt och han tvättade bort typ allt kulit jag satt i hans hår. :P Så blev det dags för Josefin och Mej att köra frisör-teamwork. :D Fixad Fjortis hår på B, Mej och Z. :D Mest Josefin då men men. Kmr kanske nån fjortis-bild hit senare oxå. (Y) Bara jag får ladda upp nån för dom.. Meen aah, Ikv blir det ZUUMBAAA, kunde inte dansa nå igår och i torsdas var instruktören sjuk.. Meen, ikv ska jag shejjka ääs på hög nivå! :P
(lägger ingen bild nu i detta inlägg, dom kmr kanske senare)
ciao.


R

JAG VA OCKSÅ DÄÄÄÄÄÄÄÄÄR o_O

2010-10-03 @ 14:11:50
URL: http://stockholm-syndromed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback