Gör mitt bästa osv..

Känns lite omotiverat att försöka skriva ett inlägg då vart och vartannat inlägg handlar om att jag fortfarande är sjuk och kan iprincip inte göra något. -.-' Var dock på dansträning ikväll.. Ja gick väl varken bra eller dåligt, vore helt ok om lite resultat skulle börja synas och sånt!
Listan kunde göras lång på allt jag hatar just nu, men har i något skede lovat mig själv att inte bli en "sån" bloggare.. Så försöker hålla humöret uppe, även om det är svårt för tillfället.
Satsade hela min eftermiddag på att att skriva min essä om näthat. Efter sista punkten var jag faktiskt riktigt nöjd med den, och funderade ett tag på att dela med mig av den här på bloggen, men nu i efterhand så, kanske inte. ;) Ska vänta och se vad jag får för bedömning på den...
Imorgon väntar historiaprov, något jag undvikit hela dagen, och tänker fortsätta att undvika, min energi har inte räckt till.. Blir även jobb imorgon, hoppas verkligen på bättre tider i helg, full rulle med modellande och sånt då. ;)
Tänkte till sist dela med mig av tre finfina bilder fårn dagens skolarbete! ;)
 
lulz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback