Blickar framåt

Senast jag skrev hade det gått en månad sen min första höftoperation. I skrivande stund är jag inne på dag 11 efter min andra, och känner mig rörligare än någonsin, ish. Med andra ord mår jag riktigt bra. Precis som vid första operationen fick jag höra, ett x-antal gånger, vilken otrolig smärta jag kommer ha den första tiden, osv osv osv. Tja, om vi bortser från stelheten i benet, så känns det som att jag utan problem kunde springa ett marathon, så där hade jag, än en gång, oroat mig i onödan. Men, glad är jag över det. 
De som känner mig vet att det finns få saker jag ogillar så mycket som att sitta still och göra ingenting. Som tur är har jag kalasfina vänner som räddat mig från att spendera alltför mycket tid i soffan. Senast igår fick jag hemleverans från McDonalds, vad är bättre än det? 



Hur ser då framtidsplanen ut? Jag tror starkt på att ha olika mål att uppnå i livet. Personligen har jag satt upp ett "slutmål" som jag, inom ca 10 år, ska ha nått. På vägen finns då givetvis en mängd delmål. Det första är kanske att på onsdag kunna gå på två ben, istället för fyra. I slutet av april hoppas jag kunna delta så pass mycket på dansträningen att jag hänger med i koreografin, utan att vara i vägen. 
Härifrån, kan det bara bli bättre!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback