Träning gör under

Tänk vad lite träning kan göra under. Kände imorse att det här inte riktigt är min dag. Skolan förlöpte i maklig takt, som alltid, lite småstress över småsaker bara, lika på jobbet... När jag väl var klar med alla mina arbetsuppgifter blev det gymträning med Zache. Jag försöker fokusera mest på överkroppen just nu, så jag hängde på en av Zaches armhävningsserier... Ja, härifrån kan det väl bara bli bättre, om vi säger som så. ;) 
Nackdelen med att träna den här tiden på kvällen så är all energi som kommer efteråt. Visst, känslan är fin, att skolan börjar 8.30 stör inte så mycket, en härlig känsla helt enkelt. Dock lär det ta en bra stund innan jag kan sova, men, jag är som lyckligast efter att jag fått träna, så det är helt klart värt de. Dessutom har jag ju en alldeles ypperlig anledning till att kolla mera Grey's Anatomy. ;) 
 

anonym

oj jävlar vilka muskler :o :3

Svar: You don't wanna mess with Rudnzac!
Zumbaboi

2013-10-18 @ 17:55:43
Emma

tjena tremänning, vad heter du på snapchat?:-)

Svar: Haha tja! Yahoox heter jag ;)
Zumbaboi

2014-02-10 @ 12:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback