ÅBO!

Jag kom mej fram, även om det var lite skakis där ett tag. ;) Tåget anlände ca. 20:00 igår kväll, meningen var att Ida skulle möta mig där, men det lyckades inte. Så via telefon försökte hon guida mig på rätt buss in till stan, bara att få mig att förstå att gå över gatan var lättare sagt än gjort, haha! ;) Nå, sen kom jag mig då på rätt buss till torget, men när jag stigit av upptäckte jag att jag glömt min jacka i bussen... -.-' Men med lite tur så finns den kvar, så Ida åker dit på måndag och ser ifall fallet är sådant. 
Jag bor ju då med min vän Ida och hennes "kämppisar" Pamela och Emma, helt chill alltså. :D
Idag åkte jag, Ida och Emma in till stan för att shoppa, helt okej utbud här i Åbo. ;) Vi åt in i stan, och senare åkte jag och Ida på tivoli en sväng. :D
Man kan lugnt säga att jag trivs i större städer, så flyttar jag inte utomlands så skulle eventuellt Åbo också funka. ;) Här kommer lite bilder från idag:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback