Slö dag, igen..

Vädret är verkligen inte på min sida! -.- Regande så mycket imorse så jag kunde inte åka till Studio Z idag helle. -.- Hade tänk åka på Sh'bam med Lina, men se nej inte det. -.- Men bara allt går som planerat så kör vi Power Hour & SH'BAM på söndag. :) Om jag hinner/ orkar så drar jag dit imorgon också på Zumba, dock har vi släktträff sen senare på dan, och jag ska dra lite zumba där, så kanske jag borde förbereda det istället, får se! ;)
Annars har det varit en riktigt SLÖ dag idag, inte gjort någonting, Typ spelat the sims och sett på Keeping up with the Kardashians! Haha, bästa serien! :D Får se om jag hittar på något ikväll, eller om jag stannar inne, dock är ju solen framme förtillfället (-.-) så borde kanske gå ut en sväng. Kanske... ;)


Mikaela

Välkommen på power hour och sh´bam i morgon! :)

Svar: Tackar! :D
Zumbaboi

2012-07-14 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback